هزینه کاشت مو به روش های مختلف در تهران و اصفهان

هزینه کاشت مو

قیمت کاشت مو

کاشت مو به عنوان بهترین روش برای درمان طاسی و ریزش مو در دنیا شناخته شده است . به همین علت افرادی که قصد ترمیم مو خود را از طریق کاشت مو را دارند بایستی با تمام راه ها و روش های کاشت مو و همچنین هزینه های آن آشنایی کامل داشته باشند که کلینیک دکتر با این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد .

هزینه کاشت مو به روش SUT در کلینیک دکتر مو


همانطور که میدانید کاشت مو روش های مختلفی دارد که یکی از بهترین روش های آن کاشت مو به روش SUT می باشد . کاشت مو به روش SUT بر خلاف سایر روش های کاشت مو شاهد کمترین خون ریزی ، درد و تورم هستیم که با تراکم بالا در کاشت همراه می باشد .
هزینه کاشت مو در این کلینیک بین 3 ملیون تا 8 ملیون تومان متفاوت است که بر اساس میزان گرافت های موجود و بانک مو فرد محاسبه می شود . کاشت مو در کلینیک دکتر مو به دلیل استفاده از بروز ترین دستگاه ها که توسط بهترین متخصصین انجام می گیرد در طی یک روز درمانی تا 16000 تار مو پیوند زده می شود که در دنیا یکی از رکورداران به حساب می آید .
شما می توانید از طریق فرم ویزیت آنلاین و یا تماس با تلفن 02177740700 با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید

هزینه کاشت مو در شیراز و اصفهان


خوشحال هستیم که با پیشرفت علم در کشور عزیزمان شاهد گسترش مراکز درمانی در سطح کشور هستیم و در شهرهایی غیر از پایتخت عمل کاشت مو انجام می گیرد . باید به این نکته توجه داشته باشیم که فرایند کاشت مو عواملی غیر از هزینه و مسافت تا کلینیک های کاشت مو اهمیت دارد که لاید به آن توجه کرد . استفاده از بروز ترین تجهیزات حال حاضر دنیا توسط مجرب ترین پزشکان که دارای تجربیاتی که طی سالیان سال کسب کرده اند می تواند کاشت مو شما را با خط رویش طبیعی مطابق با سلیقه و نظر شما را اعمال کند .
بنابراین توجه به سابقه فعالیت کلینیک کاشت مو و پزشکانی که فرایند کاشت مو را برای شما انجام می دهند می تواند نتیجه بهتری برای شما به همراه داشته باشد .

هزینه کاشت مو در ترکیه


رکورد دار بودن ایران در تعداد عمل های زیبایی باعث شده که پزشکان متخصص زیادی با تجربه بالا در کشور داشته باشیم . تعداد پزشکان متخصص و همچنین درخواست های زیاد برای کاشت مو باعث کاهش هزینه کاشت مو در کشور شده است .
بیایید هزینه کاشت مو در ایران را با کشورهای دیگر ، بطور مثال ترکیه با هم مقایسه کنیم . در کشور ترکیه که فعالیت بسیاری در جذب سرمایه از طریق توریسم پزشکی دارد هزینه کاشت مو در بین 2000 دلار تا 3500 دلار است . این رقم در سایر کشور های اروپایی و آمریکایی به عدد 10000 دلار تا 25000 دلار می رسد که با توجه به نرخ دلار در ایران این مبالغ بسیار زیادی را برای کاشت مو خواهد داشت .
همانطور که هزینه کاشت مو در شهرهای مختلف ایران با یکدیگر متفاوت است هزینه کاشت مو در ترکیه نیز در شهر های مختلف متفاوت است .
پایین بودن مبلغ کاشت مو در ایران دلیلی برای پایین بودن کیفیت دستگاه های کاشت مو و یا عدم توانایی پزشکان نیست . همانطور که قبلا هم گفته شد ، یکی از دلایل پایین بودن هزینه کاشت مو تعداد پزشکان متخصص در ایران می باشد که می بایست دقت لازم را در انتخاب پزشکان در ایران نیز داشته باشید تا نتیجه حاصل مطابق هزینه پرداختی و بصورت طبیعی باشد .

ارزان ترین روش کاشت مو


شناخت روش های کاشت مو به شما کمک خواهد کرد تا متوجه شوید که کدام روش ارزانترین روش کاشت مو می باشد . در روش FUT برداشت فولیکول های ما از نواحی دارای بانک مو مناسب بصورت یکجا برداشته می شود که عمل برداشت مو با سرعت بالایی انجام می شود . کاهش زمان برداشت باعث کاهش هزینه کاشت مو در روش FUT می شود .
در روش FUT برداشت بر خلاف روش FIT که بصورت دانه به دانه و با حساسیت بالا برداشت می شود که تار هایی با مانایی بالا برداشت شوند بصورت تجمیعی و یکجا برداشت می شود . بنابراین روش FIT نسبت به روش FUT دارای هزینه بالاتری است .

کمترین هزینه کاشت مو


از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست . شما می توانید با محاسبه هزینه های جاری کلینیک کاشت مو و هزینه های پزشک متخصص ، پرستاران به مبلغی برسید که پایین تر از هزینه هایی که قبلا اعلام شد نیست و در صورت مشاهده قیمتی پایین تر از قیمت 3.000.000 تومان از جمله مواردی خواهد بود که بعد ها توسط نهاد های نظارتی وزرات بهداشت مورد بررسی و اعمال جریمه و پلمپ قرار خواهد گرفت .

قیمت کاشت هر تار مو


قیمت کاشت مو در مراکز درمانی مختلف متفاوت است که به موارد متعددی از جمله میزان تراکم مو و گرافت مو ، تبحر پزشک و روش کاشت مو دارد . بطور مثال اگر برای کاشت مو نیاز به بکار گیری 4000 گرافت می باشد در روش های مختلف این قیمت متفاوت است .
در روش FUT که گرافت ها بصورت یکجا برداشت می شوند قیمت پایین تری دارد و در حدود 4 ملیون تومان می باشد .
در روش FIT که گرافت های مو با حساسیت بالایی برداشت می شود هزینه کاشت نیز بالاتر می باشد و برای همان 4 هزار گرافت در حدود 6 ملیون تومان می باشد.
هین فرایند در روش SUT در حدود 5 ملیون تومان است .

کلینیک دکتر مو با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های اتوماتیک و متخصصین با تجربه با کمترین هزینه و سریع ترین زمان دستیابی به نتیجه دلخواه آماده ارائه خدمات پزشکی به متقاضیان محترم می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه می توانید با شماره 77740700 در تهران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت